torsdag 7. mai 2009

PCen min klikker!

Weeh! jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! PCen min sin skjerm kommer ikke på, den bare er svart, svart, svaaart!!! Noen som kanskje vet hva som har skjedd?

Men nå sitter jeg da på mamma sin maskin for å blogge ;)
kjøpte meg en pakke med is i sted; 1pk med 10 isabella/friskis for 19.90 og EN daim koster 26 KR!!!! herregud, verden er dyr, men vi elsker jo det, det gjør allt så mye mer ''eksklusivt''? Nei, jo billigere o bedre sier nå jeg, en passe topp fra lindex for 20kr kan man lett klippe litt i så den blir like fin som en topp fra bik bok (jeg liker ikke bikbok) til 80 kr... okay, bad example. men dere skjønner, right?

Men denne bloggen følte jeg var veldig kaotisk.

Dere hører mer fra meg når PCen min er ok ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar