onsdag 6. mai 2009

3 fjellsturen i dag.

I dag gikk vi 3 fjellsturen. Jeg trodde det skulle gå liksom SÅ lett, men det var skikkelig tungt oppover! på flaten var det jo digg da, men jeg hadde vondt bak i leggen. xp
nå har jeg dritvondt i ryggen og i beina. -.-
Været varfaktisk helt topp i dag, det var ikke steikenede sol, men hvem orker å gå når man holder på å svette ihjel av varme xp ja, lit regn noen ganger og lett bris (nå høres jeg vel ut som en værdame?).

Nå sitter jeg hjemme, har nettop spist is (<3) og ser på MTV.. (Miley cyrus - the climb, den er passe... -.-) hihi, jeg skal ta på kings of lion og høre dem tusen ganger nå. xp


Men en ting jeg lurer på: Hvordan kan personer bare gi opp hverandre? ja, selv om en person er litt treg i perioder burde jo den andre personen være der?

og en ting til: Av og til når man er tre, så prøver den ene f. eks. å 'pushe vekk' en annen, men så sier den noe feil, den andre personen retter på den som prøver å 'pushe vekk' den og den førse personen blir dritsur... teit, sant?


PS: skal forresten ta bilder av t-skjorten og hårbåndet vi fikk! :D

<3Marte

3 kommentarer:

  1. Hvilken kjole er det du har på profilbildet ditt? Kan ikke du begynne litt mer om mote?
    hilsen Anette B.

    SvarSlett
  2. Det er ikke en kjole, men en svart t-skjorte og et svart skjørt. Did U like? :P
    Jaja.. Kan vel begynne litt mer om mote, men helt ærlig så synes jeg blogger hvor de sier ''åh, herregud en jente jeg så hadde noen DØDSKULE sko!'' eller noe sånt ikke er så kule. Jaja, dagliglivet er kjedelig, men vi kan ikke ha HelE bloggen relatert til mote? Noen ganger, ja, men alle ganger nei.

    Når jeg kjøper nye klær eller finner noen klær som matcher skal jeg skrive om det i bloggen min for dere motegale.. :P

    SvarSlett
  3. Drit kult antrekk pus, det bør du gå med på skolen altså, eller liksom sy det sammen

    SvarSlett