mandag 11. mai 2009

Hallaysen! ;)

Ja, her sitter jeg i sofaen, ser på tv og chatter ;)
Skal snart på trening... bør vel få meg noe å spise...

MEN! nå var det noe gøy jeg måtte si dere:
I dag hadde vi besøk av fem gutter fra brasil!
Det var kjempegøy og alle likte camilla<3
(besøk: www.cammich.blogg.no)
Camilla og jeg ble med på laget dems når vi spilte fotball XD
Jaja, Camilla kysset en av dem og jeg synes det var søtt, jeg!
Jeg var forresten tolk fordi de snakket spansk.

Jaja, nå føler jeg at jeg er flink til å skrive.. neida.. XD

Snakkes! <3marte

PS:

Thea er også en av mine beste venner!

Jeg så kommentaren du hadde skrevet og jeg ble så glad! Du er minst like fin og søt på alle måter!
Jeg er så ufattelig glad for å kjenne deg, pus!
Du smiler til alle og er alltid glad. Jeg kan si alt til deg uten å bekymre meg for at du sier det videre, du er en ekte venn!
Jeg håper du alltid vil være vennen min selv om jeg kanskje kan være litt treigenkelte ganger.. :P
Uendelig glad i deg, vennen!<3
<3marte

3 kommentarer:

  1. vi fikk også besøk fra brasil :-) litt søtt at hun kysset han ene :) fint skrevet om vennen din <3

    SvarSlett
  2. <3(: - smask <3 jeg er uendelig glad i deg og <33
    Klem Fra thea <33

    SvarSlett