søndag 10. mai 2009

Hei igjen <3


Ja, nå blogger jeg for 2. gang i dag...
Men en ting jeg bare ville fortelle ;)

Jeg er med i tl-klubben (bokklubb!) hvor de gir ut noen fantastiske bra bøker, og i denne månedens nyhetsbrev kom det opp ''modell for en dag!''.

Tenkte jeg skulle melde meg på.. just for fun, er jo ikek sikekrt jeg vinner.
Men nå tenkte jeg jeg skulle sende meil til tl-folkene, men jeg vet ikke hvilke bilder av meg jeg vil sende..

Her er noen jeg vurderer:









Skal ta fler bilder... neste innlegg kommer BARE til å handle om bildene mine<3
<3 Marte

5 kommentarer:

  1. Ja, her kan dere da si hvilke bilder dere vil at jeg skal ta med på mailen.. xp
    Velg 2-3 bilder og skriv dem her :D
    PS: den første er nr.1, den andre nr.2 osv..

    SvarSlett
  2. Gud Marte ! du er så herlig :) , du er den chønneste og mest utstrålende jenten jeg har møtt noen sinne! og det mener jeg . du får meg til å smile når jeg tenker på deg. kjempe glad i deg pus :) <3 Klemz fra Thea :)

    SvarSlett
  3. Glad i deg og, Thea! du er en av verdens beste venner! Jeg blir så glad for at du er min venn og at du syns jeg er herlig ;) Jeg digger deg, min søte!

    SvarSlett
  4. Du er en sann venn du og min venn <3 :D jeg er virkelig glad i deg , og det er helt utrolig hvor positiv, glad, snill, sprudlende og omtenksom det er mulig at en persom kan være :) jeg håper du alltid forblir min venn min søtnos <33 kjempe glad i deg ! :) Klem fra thea <3

    SvarSlett
  5. Send alle bildene du :) <33
    klemz thea <3

    SvarSlett