mandag 4. mai 2009

Hei igjen <3

Måtte bare dusje.. :P

I dag på skolen hadde vi matte... gud så gøy! iallefall når vi har gro! (håper dere skjønner at dette er ironisk..) jeg skjønner ikke meg på gro, så jeg kommer til å stryke i matte, eller iallefall få mindre enn 4-5.. -.-

Jaja, så hadde vi gym, og det er jo litt gøy da, selv om det er skikkelig stress siden jeg har så dårlig kondis xp Vi skulle ha turnfremvisning (en og en). Vi skulle ta fremlengs og baklengs rulle (rulle=stumpe kompen/stupe kråke) og slå hjul.. Jeg greide fremlengs rulle supert, baklengs rule ille og når jeg skulle slå hjul, no som jeg visste at jeg faktisk kunne (!) så datt jeg liksompå vei ned igjen hvis dere skjønner hva jeg mener..? alt i alt gikk det helt til helvete, unntatt den forlengs rulle.

menmen.. Etter skolen gikk jeg den 5 min. lange veien hjem og så på tv.. :P selvfølgelig så jeg one three hill.. og noe mer jeg ikke fulgte helt med på..

en time senere stod jeg, sarah, susanne og agnete og ventet på de andre fra laget mens det høljet ned...-.- lover dere, det var ISKALDT! egentlig var det en kjempegøy trening i dag, med unntak fra regnet. men når du bor i bergen bør man være vant med det.
velvel Theasøtisen og jeg eide! erik (trener) ble sur fordi vi gikk og holdt rundt hverandre, men hallo, det er kaldt! XD
etter trening glemte kaja ballen sin (hihi) og jeg var så snill at jeg løp bort til henne og thea (aa).

jeg hadde helt forfrossne fingre..-.- så dusjet jeg og ble varm,så nå sitter jeg her og blogger.. XD
(og spiser is FAKTISK!) :P
skal se på wipeout nå.. Snakkes!

<3 Marte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar