onsdag 13. mai 2009

Heisan søtiser<3

Heisann :)

Ah! i dag hadde vi studiedag, så jeg kunne ligge lenge :)
har ikke gjort så mye, men tenkte jeg kunne være litt på dataen før jeg begynte å skrive..
Jeg våknet 10.43 eller noe og da var det helt stille i huset.. Deilig!
jada, så måtte jeg jo ha frokost, så jeg tok to panteflasker med meg bort til hope.
I kinda hate hope.. syns det er dyrt der.. :S
Menmen, jeg spurte en butikkdame om det var riktig at et ryndstykke kostet 3kr, og hun sa ja.
Så fikk jeg penger for pantelappen og gikk ned til billige og en av verdens beste matbutiker: Rema 1000! :P
Menmen.. Det kjøpte jeg 1 rundstykke for 1 kr, og så fant jeg noen sjokoladesugerør for 5 kr, så jeg tok de også ;)
Da jeg kom hjem lagde jeg verdens beste brunch<3
Lagde eggerøre med skinke og gressløk.. nammenam.
Etter det har jeg vel bare sittet på pc-en.


Nå tenkte jeg jeg skulle ta en liten arbeidsøkt med lekser og litt sånn før jeg støvsuger og rydder rommet.
Etter det VIL jeg til byn ;)

Vi snakkes!

<3 Marte.

1 kommentar:

  1. digger loggen din marte<3

    hilsen martinebestevenn

    SvarSlett