mandag 8. juni 2009

Til ære for min søte Kaja! <3

Ja, nå skriver jeg igjen (faktisk).. Mest fordi Kaja tvang meg til det, men når jeg først skriver så skriver jeg.


Lørdag:
Pappa og en kompis av familien syklet bergen-voss.
Jeg og mamma fikk da æren av å kjøre til voss og hente de (noe vi gjør hvert år. :p). Å dra til voss innebærer å gå i sommertøy, sitte timesvis i en bil full av musikk, og sist og ikke minst; spise STOOOR softis! :D Jeg hadde allerede bestemt hva jeg skulle si: ''tuttifrutti, jordbær og sjokolade.'' og jeg drev å sa det nesten hele veien til voss.. xd MEN! ja, her kommer det store mennet; damen i kiosken sa at jeg bare kunne velge to typer strø! :( Da ble jeg dritsur, men jeg ville ikke ødelegge dagen, så jeg smilte og sa ''tuttifrutti og jordbær!'' mens jeg gliste.. Tror jeg så litt crazy ut da, menmen..

Så kjørte vi ned for at pappa ogkompisen skulle hente t-skjorter og sånne gøye ting man får når man er med på noe. Da satt jeg i bilen og liksom hørte på en CD som var i bilen fra før og tok bassen on noen hakk.. :D så stakk jeg beina ut av vinduet og gliste til folk som kom forbi meg. Tror ikke akkurat jeg så så veldig klok ut, må jeg si, men folkene i voss kjenner jo ikke meg, så det driter jeg i!

GLEMTE Å SI: ja, på veien inn i voss, liksom, så stakk jeg føttene ut avvinduet og begynte å synge ''everybody likes my toes, everybody likes my toes, everybody likes my, sing with me now, everybody likes my toes'' med en eller annen miley-cyrus melody (tror det er everybody makes mistakes melodien :s) , jaja, så der kom jeg og folk så skikkelig rart på meg.



I DAG:
Våknet fra den fine drømmen min til litt altfor kjip morgen.. -.-
Fant ut at vi skulle ha matte og ble helt friket ut pga. det og begynte å stresse SYKT! Vi skulle ha gym og da; i fysak hallen! :)
Jaja, vi hadde MASSE matte (uheldigvis), vi regnet liksom rett fra 08.45 (vi snakket litt det første kvarteret!) til 11.05 eller noe sånt, og da spiste vi.. Så når det ringte ut kunne vi da gå og jeg gikk med eirin og hege. Jeg må bare si en ting til dere: Syns dere ikke det er altfor kjipt hvis f.eks. eirin går dritfort og ikke stopper for å vente LITT på meg når jeg liksom sliter med å holde følge? og så stoppet hun for hege når hegge stoppet litt opp! Hvor kjipt er ikke det liksom!?
Jaja.. Jeg syklet med oda (som er VELDIG grei!) og noen andre fra klassen (som gikk) som f.esk. Victoria. Det var koselig ;)

Ja, vi kunne egentlig gjøre hva vi ville på fysak, noe somvar veldig koselig.. <3
Jeg hoppet for det meste på trampolinen.. :D

Takk for meg <3Marte

PS: kommer kanskje ett nytt innlegg senere. Skal bare spise middag! ;)

1 kommentar:

  1. hehe, du er så søt (: <3
    og tuusen takk, "til ære for meg" , jeg ble skikkelig stolt :p

    - kaja :)

    SvarSlett