lørdag 13. juni 2009

Lite tillegg.

Jepp, nå er jeg hjemme fra utrolig koselig bursdagsfeiring hos Dina<3
Dette gjorde vi: først kom alle, og Dina åpnet gavene (først den fra Camilla og meg, selfølgelig! :p)
Så spiste vi fajitas, eller tacos som dere kanskje kaller det.. :p til desser så hadde vi sjokoladepudding! xp Dere vet sånne former dere liksom skal ha fine sjokolade-greier i? sånne former med sjokoladepudding i og krem og et litt avskjært jordbær. Det var utrolig søtt! jeg har t.o.m. bilde av det.
Jaja.. så var det hvilken film vi ville se, ogdet endte med ''knocked up''. Noen som har sett den? utrolig morsom og bra film.

jaja. så var klokken halv elleve og faren til Cammy skulle liksom hente oss ti, så Camilla måtte ringe fra min mobil til faren for å få han til å kjøre opp og hente oss. XP
Så nå skal jeg legge meg, tenkte jeg..

<3Marte

PS: Dere lurer vel på hva Dina fikk?

Camilla - shutter shades
Meg - garnier 3 in one, en body peeling og to badeskum-hjerter.
(Camilla og jeg pakket inn gaven sammen..)
Ragnhild - 200kr
Agnes og Thea Marie - 200kr
Maria - en topp og en tube-kjole (er ikke sikker..)
Marie H. - (husker ikke helt...)
Helene - parfyme og 100kr

Hihi, hurra for søte Dina! We love you!<3

3 kommentarer:

  1. Av Marie H. fikk dina en søt skjorte!
    Hihi.. :)

    <3Marte

    SvarSlett
  2. Tusen takk Marte :D

    Du har en kjempe søt blogg :D

    SvarSlett