tirsdag 2. juni 2009

syk. -.-

Ja, som du sikkert nettop leste er jeg syk i dag.
Jeg våknet med dritvondt i magen og følte liksom at hvis jeg strammet magemusklene så ville jeg spy :S
Så jeg har vært hjemme og gjort.. nesten ingenting..

Det jeg har gjort i dag:

sett 1 og en halv film
spist
fått bittelitt frisk luft
sett på TV (the simpsons-maraton, one three hill, made)

Haha, jeg føler meg jo SÅÅÅÅ frisk og sunn nå, ja! -.- (håper alle skjønner at jeg bruker ironi akkurat her..)


Velvel.
Jeg skal vel ikke sitte her og syte mens det finnes folk i fattige land som lider av AIDS eller en annen sykdom...
Ja, som jeg skrev i sted har jeg ikke gjort mye.. sett halve ''freaky friday'' og en annen film jeg hadde, ''our lips are sealed''.
Så har jeg spist bittelitt.
Så tenkte jeg at jeg kanskje skulle ut en bitteliten tur for å få frisk luft, for å se om det kanskje hjalp litt, men neida! :(
Så nå sitter jeg fortsatt på ræven og glor på MTV (Made)

Hadebraa! <3Marte

2 kommentarer:

  1. Jeg var også syk igjen mini. Fin at vi har noe felles....... DU MÅ BLOGGE OM ALT SOM HAR SKJEDD IDAAAAAAG :-)du er en super bloggerrrrrrrrrrr.. luv u . cammy

    SvarSlett
  2. hihi.. takk cammygirl<3
    tenkte jeg skulle blogge litt nå.. :p

    SvarSlett