lørdag 13. juni 2009

Gleder meg! <3

Hei igjen! Nå begynner det å bli lenge siden jeg blogget igjen, føler jeg.. :p

Jaja, til overskriften: I kveld skal jeg i bursdag til Dina! Dina er en utrolig grei jente!<3

Dina:
Du er en av de mest blide og glade personene jeg har møtt i hele mitt liv.
Du har kort, burnt hår og er en livlig jente.
Av og til kan det hende du er litt bekymret/lei fordi det har skjedd noe, (som f.eks. at du har kommet på gruppe med noen du ikke ville) men som oftest smiler du :D
Du er en superskjønn venn med masse utstråling. Jeg kan si nesten allt til deg, det vet du.
Jeg er så utrolig glad for at jeg kjenner deg!<3

_____________________
Jepp, akkurat nå holder jeg på å dø fordi jeg ikke vet hva jeg skal ha på meg..
Her er antrekkene som jeg vurderer:

1. Lilla kjole fra H&M svarte&hvite sko
2. en svart t-skjorte, svart skjørt, knallrød strømebukse og svarte&hvite sko
3. svart kjole med hvite prikker og svarte og hvite sko

Jeg er en vingle-petter.. :s
Jepp, for eksempel når jeg skulle kjøpe rislunch: blåbær eller bringebærsaus? Det endte med at jeg tok bringebærsaus fordi den gikk sist ut på dato.. xp Smarte meg, ja!

hihi. Nå tenkte jeg at jeg kunne stikke opp på hope.
Kommer forresten hjem i 10-tiden i kveld, kan hende jeg blogger bittelitt da.

<3marte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar