tirsdag 16. juni 2009

Heisann :)

Ja, heihei alle sammen.. :p
I dag hadde vi kort dag. Grunnen: de som nå går i 7.klasse skal bort på gimle for å få vite hvilken klasse de kommer i og med hvem.
I dag spilte de som skulle spille, noen turnerings-greier, og de som ikke skulle spille skulle se på.. Joohooooo sier nå bare jeg... -.-

Jaja. Som dere sikkert ikke vet har jeg drevet å ignorert Hege og Eirin en stund nå.. Grunnen: Sist uke (en eller annen dag) Så gikk Eirin dritfort hjemover. Jeg går ikke så fort (har for små bein.. :p ) så jeg gikk 2 skritt bak eirin. Jeg spurte om hun kunne vente bare i 1 sek., men NEIDA! hun måtte ''på do''.. Plutselig stoppet hege og begynte å ta av seg sekken, men da stoppet jo seff eirin opp! (gud så snill ''venn''!), ja.. så da vi begynte å gå sa jeg bare til eirin: ''Tusen takk eirin, for at du ikke stopper for meg når jeg er ett skritt bak deg, men at du stopper for hege når hun gjør alt mulig.. Tusen takk for at du er en så god venn!'' Så da ble hege sikkert sur og sa ''du er jo ikke akkurat en så god venn du heller, da marte!'' så da spurte jeg: ''hva har JEG gjort DERE da?'' da sa hege noe jeg ikke husker og jeg sa noe jeg ikke husker.
Så gikk jeg ut porten fra gatetunet, og idet jeg gikk ut av den dyttet hege meg, heldivis ikke hardt, slik hun sikkert trodde hun gjorde, Så jeg dyttet tilbake; ikke så hardt. Da sa hun ''ÅÅÅ, så vondt det gjorde!''. Hun sa det slik man gjør når det egentlig gjør vondt, men er for sur på noen til at det skal synes? Slik var det.

Jaja.. Mitt dramatiske liv er sånn! :p
Jaja, har fortsatt mange venner igjen som faktisk er EKTE, og de er jeg virkelig glad i.<3

Okå, fra nå av driter jeg i hege og eirin. De er ikke ekte og de er bare optatt av hverandre og ikke meg.
Skikkelig inkluderende de, ja! (ironi!)

Nå tenkte jeg at jeg skulle stikke oppom og se på 7.klassingene som sikkert kommer gående snart. :)
Hihi, de er sikkert ville og helt gale.. XD

Ja, så nå holder jeg på å overtale mamma til å lage pannekaker til meg. Nammenamm :) :) :)

<3MarteY

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar